بد شانسی
 
هندسه در ایران
*طبیعت کتابی است که به زبان ریاضی نوشته شده است*

و گفته بود که تمرین های مربوط به آن درس را در داخل دفتر انجام دهیم. من بیشتر تمرینها را درست حل کرده بودم اما به درستی یکی از آنها شک داشتم دومین جلسه ی ریاضی فرا رسید وما درکلاس بودیم آقای اسکندری به صورت تصادفی اسم بچه ها را می خوند تا پای تابلو برن وتمرینا رو حل کنن

من دعادعا می کردم که اون تمرین سخت به من نرسه از شانس بد منسر اون تمرین آقای اسکندری اسم منو خوند که پای تابلو برم واونو حل کنم،من هم در دل خود گفتم که اون تمرین رو به همون صورتی که در دفتر نوشتم حل می کنم شاید درست باشد.

اما متاسفانه آقای اسکندری کفت که اونوغلط حل کردی وخودش هم پاسخ درست رو پای تابلو نوشت.

من خیلی ناراحت شدم که آقای اسکندری اون روز نمره بدی به من داده بود و اون روز از ریاضی ناامید شدم.

بعد از اون روز اولین امتحان کتبی که برگزار شد من نمره 20 رو از ریاضی گرفتم وآقای اسکندری نمره کم منو در نظر نگرفت.

اما بعدها با خود گفتم که بد شانسی هم جزئی از زندگی است و باید به هر صورت ممکن اونو پذیرفت.

با تشکر از مهدی بهرامی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


این وبلاگ جهت استفاده دانش آموزان .کلیه علاقه مندان به ریاضی علی الخصوص هندسه طراحی شده که امیدوارم مورد قبول و استفاده بازدیدکنندگان قرار گیرد
آخرین مطالب

نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 67
بازدید هفته : 324
بازدید ماه : 323
بازدید کل : 83107
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1